طراحی فروشگاه اینترنتی

وبلاگطراحی فروشگاه اینترنتی
  • 2019-07-22 19:13:46

طراحی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه‌های اینترنتی شکل تجارت سنتی را دگرگون کرده‌اند همچنین امکان فروش کالاهای غیرفیزیکی یا کالاهای دیجیتال مانند فایل‌های صوتی و تصویری و کتاب‌های الکترونیک را نیز با کمک طراحی سایت فروشگاهی امکان‌پذیر شده است.

 

 

طراحی فروشگاه اینترنتی

پیش نیازهای طراحی فروشگاه اینترنتی

 

فروش اینترنتی همانند فروش فیزیکی، پیش‌نیازهایی دارد. نخستین گام در ایجاد یک فروشگاه اینترنتی، تحلیل و برنامه‌ریزی است. باید توجه داشت که فروش تمامی کالاها از طریق اینترنت امکان‌پذیر نیست. برخی انواع کالاها به بررسی حضوری و گفتگوی رودررو نیازمند هستند. برخی دیگر از کالاها به دلیل قیمت بالا یا نیاز به بررسی و دقت بیشتر ممکن است امکان فروش از طریق اینترنت را نداشته باشند.

قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی

در ویدونا همه خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی دارای تعرفه و قیمت مشخص است. با مراجعه به صفحه قیمت می توانید لیست قیمت طراحی فروشگاه را مشاهده کنید. تعرفه طراحی وب سایت ,ویدونا بسیار شفاف است و شما می توانید جزئیات خدماتی که از ویدونا دریافت می کنید را بدانید و به آسانی برآورد هزینه طراحی سایت فروشگاهی خود را انجام دهید.

 

 

طراحی فروشگاه اختصاصی

ویدونا آماده است که فروشگاه اینترنتی شما را به صورت کاملا سفارشی طراحی کند و همه مراحل طراحی سایت فروشگاه را اختصاصی انجام دهد. اموری چون طراحی خلاقانه و همچنین سئوی فروشگاه اینترنتی شما کاملا اختصاصی انجام خواهد شد. می توانید با ما جلسات مشاوره طراحی فروشگاه داشته باشید و با آگاهی کامل در جهت راه اندازی کسب وکار اینترنتی خود قدم بردارید. ما به پشتیبانی از مشتریانمان متعهدیم و در مسیر موفقیت کسب و کارشان کنار آنها هستیم.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

طراحی سایت فروشگاهی یکی از بهترین روش های کسب درآمد در محیط اینترنت است. پرسینا سال ها است که خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی را به صورت حرفه ای به مشتریان خود ارائه می کند. پرسینا با در اختیار داشتن یکی از قدرتمند ترین و بهترین فروشگاه ساز های کشور، می تواند بهترین خدمات طراحی سایت فروشگاه را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

استفاده از یک فروشگاه ساز اینترنتی حرفه ای و مدرن موجب به موفقیت رسیدن تجارت آنلاین شما می شود. امروزه امکاناتی چون جستجوی پیشرفته در محصولات، امکان مقایسه محصولات و نمایش صحیح در موبایل و تبلت برای فروشگاه اینترنتی و بهینه بودن برای موتورهای جستجو بسیار حیاتی و مهم است.

 

 

سئو فروشگاه اینترنتی

سئو همانند سایر انواع سایت‌های اینترنتی در طراحی فروشگاه اینترنتی نیز قابل انجام است. در فرآیند سئو یا بهبود رتبه گوگل تلاش می‌شود جایگاه سایت در نتایج گوگل بالاتر از سایر رقبا باشد تا از این طریق، بازدید سایت افزایش یابد و در نتیجه مشتریان بیشتری از سایت فروشگاه اینترنتی خرید انجام دهند.

 

سئو فروشگاه اینترنتی

 

 

امکانات فروشگاه اینترنتی

امکانات موجود بسته به روش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، می‌تواند بسیار گسترده و مطابق نیازهای صاحبان فروشگاه باشد. برای شروع به کار یک فروشگاه اینترنتی نیازی نیست تمامی امکانات موجود در سایت آمازون یا دیجی‌کالا را در سایت خود داشته باشید، امکانات موجود در سایت شما می‌بایست با توجه به توان پشتیبانی و نیروهای انسانی شما و نوع خدمات و محصولاتی که ارائه می‌کنید، طرح‌ریزی شوند. تمرکز بیش از اندازه روی امکاناتی که توانایی پشتیبانی آن‌ها را نخواهید داشت، تنها سبب می‌شوند طول اجرای پروژه و هزینه‌های ایجاد و نگهداری آن از کنترل شما خارج شوند.

 

برخی از امکانات متداول که در اغلب فروشگاه‌های اینترنتی مورد نیاز هستند عبارتند از:

 

  • دریافت بانکی وجه خریدها با استفاده از کارت‌های عضو شتاب
  • دریافت وجه کالا و خدمات فروخته شده به صورت حضوری
  • تخصیص برچسب به محصولات برای یافته شدن آسان کالاهای مشابه
  • تعریف کوپن تخفیف با قوانین مختلف برای مشتریان
  • دسته‌بندی محصولات به صورت درختی و نامحدود
  • تعریف توضیحات، ویژگی‌ها، تصاویر مختلف و گالری تصویر برای هر محصول
  • تعریف سطوح دسترسی مختلف برای مدیران فروشگاه
  • خرید بدون ثبت نام در فروشگاه و امکان خرید پس از ثبت نام و قابلیت پیگیری سفارش‌های قبلی
  • تعریف تخفیف و فروش ویژه برای محصولات خاص

امنیت در طراحی فروشگاه اینترنتی

حفظ امنیت در فروشگاه اینترنتی به دلیل سروکار داشتن با تراکنش‌های مالی، به دانش، تجربه و دقت بیشتری نیازمند است. بنابراین لازم است که در هنگام طراحی سایت فروشگاهی، این نکته به طور خاص مورد توجه قرار گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امنیت فروشگاه اینترنتی اینجا کلیک کنید:

معایب فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاه آنلاین علاوه بر مزایای متعدد، معایبی نیز دارد که در صورت عدم پیش‌بینی راه حل‌های مناسب ممکن است موفقیت پروژه را تحت تاثیر قرار دهند. برخی از این معایب عبارتند از: عدم امکان گفتگوی رودررو برای اثرگذاری مستقیم در خریدار. در فروش اینترنتی، سایت می‌بایست تمامی وظایف یک فروشنده در متقاعد کردن خریدار برای خرید را بر عهده بگیرد. عدم امکان بررسی نزدیک کالا، عدم امکان لمس کالا و عدم امکان مشاهده‌ی کالا از تمامی زوایای مختلف از معایب فروش به صورت اینترنتی است.

 

اشکال دیگر در فروش اینترنتی، به ویژه برای فروشگاه‌های بزرگ، محدودیت در چیدمان کالا است. معمولا در فروشگاه‌های بزرگ چیدمان کالا به شیوه‌ای انجام می‌شود که خریدار بتواند با بیشترین تعداد محصولات رودررو شود و احتمال خرید کالاهای مورد نیاز وی افزایش یابد. در فروش اینترنتی این محدودیت وجود دارد که همیشه تعداد محدودی کالا قابل نمایش و عرضه به مشتری هستند و همین موضوع دقت در انتخاب کالاهایی با بیشترین احتمال فروش را پر اهمیت‌تر می‌کند.

قیمت فروشگاه اینترنتی

قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی بسته به روش مورد استفاده و امکانات و ویژگی‌های مورد نیاز، همچنین شکل قالب گرافیکی فروشگاه قابل محاسبه است. اگر فروشگاه اینترنتی با استفاده از CMS آماده‌سازی شود، قیمت کمتری دارد و اگر به صورت اختصاصی برنامه‌نویسی شود، هزینه‌ی آن افزایش پیدا می‌کند.

سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی

برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی، بازاریابی فروشگاه اینترنتی و مشاوره طراحی سایت فروشگاهی با ما تماس بگیرید.

 

موفق باشید#

ارسال کامنت