خدمات تولید محتوا سایت

وبلاگخدمات تولید محتوا سایت
  • 2020-03-26 20:34:39

خدمات تولید محتوا سایت

خدمات تولید محتوا سئو شده

در عصر اینترنت، نیاز کسب و کارها به خدمات تولید محتوا، بیش از بیش احساس می شود. بازاریابی محتوا هسته اصلی استراتژی های بازاریابی موفق را تشکیل می دهد. برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، بهبود سئو و رتبه سایت، استفاده از شبکه های اجتماعی و … شما نیازمند تولید محتوای با کیفیت هستید.

در ویدونا، ما افرادی متخصص با بیش از 10 سال تجربه در زمینه وبلاگ نویسی، ویرایش، طراحی گرافیک، سئو و نوشتن مقالات تخصصی و حرفه ای داریم. با داشتن تمامی این مهارت ها کنار هم، خدمات تولید محتوای ما، می تواند شما را با سرعت بالاتری به آنچه که در انتظارش هستید برساند.

انواع خدمات تولید محتوا

تولید محتوای متنی

تولید محتوای اینستاگرام

طراحی اینفوگرافیک

تولید محتوای سئو شده

مشاوره رایگان برای همگان

گرفتن یک مشاوره خوب از افراد متخصص همیشه می‌تونه خیلی کارساز باشه، ما در فارس محتوا برای اینکه بتونید محتوای مناسب را سفارش دهید، خدمات مشاوره رایگان را برای شما فراهم کرده ایم.

استراتژی در محتوا

یکی از سخت ترین بخش ها در تولید محتوا، داشتن یک استراتژی مناسب است که بتواند شما را به هدف اصلیتان برساند و مخاطبان جدبد را جذب کند، ما میتوانیم به صورت حرفه ای این کار را برای شما انجام دهیم.

آنالیز کسب و کارها و رقبای شما

ما در ویدونا میتوانیم کسب و کار و رقیب های شما را به صورت دقیق آنالیز کنیم و به شما بگوییم که به چه صورت و به کمک چه موضوعاتی میتوانید بازار کسب و کار خود را در دست بگیرید.

مراحل اجرای خدمات تولید محتوا برای شما

جستجو بهترین کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی یکی از اصلی ترین مراحل در تولید محتوا میباشد، به خصوص زمانیکه شما به فکر بهینه سازی وب سایت خود هستید. ایجاد محتوا بدون هدف، می تواند بی نتیجه باشد و در نهایت به سئوی سایت شما آسیب برساند. با به کارگیری تکنیک های پیشرفته، ما مناسب ترین کلمات کلیدی را مورد هدف قرار خواهیم داد تا بتوانیم محتوایی تولید کنیم که تاثیر مثبتی در سئو سایت شما بگذارد.

برنامه ریزی دقیق محتوای سایت شما

خدمات تولید محتوا سایت

برای اینکه بتوانید از رقبایتان جلو تر باشید، باید به طور مرتب سایتتان را به روز رسانی کنید. انتشار محتوا به طور منظم و برنامه ریزی شده نه تنها برای موتورهای جستجو، بلکه برای مخاطبان شما نیز اهمیت دارد. برای مثال، اگر می خواهید یک محصول بین المللی را برای اولین بار عرضه کنید، زمان به یک فاکتور مهم تبدیل می شود. ما محتواهای شما را در بهترین ساعات و روزهای هفته زمانبندی می کنیم تا دیگر نیازی نباشد کل روز را به تلفن همراه خود بچسبید.

چرا خدمات تولید محتوای ما ؟

شما برای اینکه بتوانید مشتریان آنلاین را جذب کنید و اعتمادشان را به دست آورید، به شرکتی نیاز دارید که خدمات تولید محتوای خاص و متفاوت ارائه دهد. ما از طرح های گرافیکی خاص و مهارت های خود در نگارش بهره می بریم تا محتواهای جذاب برای پست های شبکه های اجتماعی، وبلاگ و سایت شما تولید کنیم.

شرکت های تولید محتوا در چه زمینه ای و چگونه تولید محتوا می کنند؟

شرکت تولید محتوا، کلیه محتواهای مورد نیاز کسب و کارها اعم از وبلاگ نویسی، پست های شبکه های اجتماعی و محتوای صفحات سایت را تولید می‌کند. یک شرکت تولید محتوای حرفه ای باید توانایی تولید انواع محتوا اعم از تولید محتوا محتوای متنی، صوتی (پادکست) ، ویدئو، اینفوگرافی و ... را نیز داشته باشد. امروزه بخش عمده ای از محتواهای مورد استفاده قرار گرفته در وب سایت ها محتواهای متنی هستند.

شرکت های تولید محتوا با استفاده از منابع معتبر، مطالب صحیح و مفید را به روان ترین شکل ممکن تهیه کرده و در قالب محتواهای ارزشمند که برای خواننده جذاب باشد تولید می‌کنند. محتوای کاملی که فاقد غلط های نگارشی باشد دارای رتبه و اهمیت بیشتری نسبت به سایر محتواهای مشابه خواهد بود. شرکت های تخصصی تولید محتوا با شناسایی الگوریتم های گوگل تلاش می‌کنند خدمات تولید محتوا را به حرفه ای ترین صورت ممکن ارائه کنند و محتوای باکیفیت، جذاب و اثرگذار بنویسند.

آیا برون سپاری تولید محتوا لازم است؟ 

شرکت ها و سازمان هایی که نیروی تولید محتوای حرفه ای ندارند می‌توانند از طریق سفارش تولید محتوا و برون سپاری آن، محتوای با کیفیت مورد نیاز خود را تهیه کنند. متاسفانه برخی تولید محتوا را دست کم می‌گیرند و تصور می‌کنند نیروهای داخلی سازمان که وقت کافی در اختیار دارند می‌توانند تولید محتوای شرکت را به عهده بگیرند، این درحالیست که تولید محتوای سایت دارای اصول و قواعد تخصصی است و از عهده هرکس بر نمی‌آید. 

اگر سایت شما بهترین طراحی را داشته باشد، اما پاسخگوی نیازهای مخاطب نباشد و مطالعه محتوای تولیدی شما جذابیتی برای کاربران نداشته باشد خیلی زود بازدید کننده هایتان را از دست خواهید داد و به برند شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می‌شود.به ویژه برای شرکت هایی که نیاز به تولید محتوای مستمر دارند یافتن عناوین مناسب و تولید محتوای اثر بخش بسیار دشوار خواهد بود.

مزایای برون سپاری تولید محتوا چیست؟

وقتی کار تولید محتوای خود را به شرکت تولید محتوا می‌سپارید می‌توانید اطمینان داشته باشید کارشناسان با دقت و به شکل کاملا اختصاصی برای مجموعه شما تولید محتوا می‌کنند. بیشتر بخوانید: تولید محتوا چیست - صفر تا صد تولید محتوای باکیفیت
برخی از مزایای استفاده از خدمات تولید محتوا عبارت اند از:
•    کاهش خطر پنالتی شدن سایت
•    افزایش رضایت کاربر از مطالعه مطالب سایت
•    نگارش محتوا حرفه ای و به دور از اشتباهات نگارشی
•    انتشار محتوای بروز و مفید
•    رعایت دستور زبان فارسی

 

تاثیر محتوا در سئو

اگر در سایتتان محتوای با کیفیت ندارید، شانس خیلی کمی برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو خواهید داشت. شما می توانید با لینک سازی و تولید محتوای مفید و منحصر به فرد، به سئو سایتتان کمک کنید. علاوه براین، زمانی که شما محتوای مرتبط و منحصر به فرد تولید کنید، احتمال اینکه از سایر سایتها لینک های ارگانیک دریافت کنید، خیلی بیشتر است برای اینکه سایرین به طور طبیعی جذب محتواهای شما شده اند و می خواهند آنها را به اشتراک بگذارند.

از آنجایی که تلاش گوگل بر این است که همیشه مرتبط ترین نتایج را نمایش دهد، محتواهایی را انتخاب می کند که به روز باشد و با عبارت هایی که کاربران جستجو می کنند، مرتبط باشد. محتواهای جدید، به سرعت ایندکس می شوند و در موتورهای جستجو رتبه های بهتری می گیرند و نسبت به محتواهای قدیمی، اولویت بیشتری دارند. بنابراین، این بدان معناست که یک استراتژی مناسب برای سئو، نیازمند تولید مدوام محتواست. با استفاده از خدمات تولید محتوای ما، می توانید محتوای سئو شده و حرفه ای برای سایتتان سفارش دهید تا از این طریق بیشتر دیده شوید و ترافیک بیشتری به دست آورید.

منبع

ارسال کامنت