تغییر مسیر 301: Google Webmasters Central

وبلاگتغییر مسیر 301: Google Webmasters Central
  • 2020-11-14 20:18:38

تغییر مسیر 301: Google Webmasters Central

تغییر مسیر 301: Google Webmasters Central به مرکز جستجوی Google با ساخت پنج سال ، نام تجاری Webmasters Central بازنشسته می‌شود.

این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد ، پس از بیش از 14 سال ، Google Webmasters Central در حال تبدیل‌شدن به Google Search Central است. با تغییر نام ، برخی از ویژگی‌های Google Webmaster Central به مکان جدید هدایت می‌شوند ، ازجمله وبلاگ ، انجمن‌های راهنما ، دستورالعمل‌ها ، اسناد ، کانال‌های اجتماعی و موارد دیگر.

چه چیزی تغییر نمی‌کند؟ "هدف ما هنوز همان است. هدف ما این است که به افراد کمک کنیم تا قابلیت مشاهده وب‌سایت خود را در جستجوی Google بهبود بخشند ، "گوگل گفت. تغییر نام به‌طور گسترده‌تر نشان می‌دهد که چه کسی برای حمایت از این راه‌حل مورداستفاده قرارگرفته است - نه‌فقط از مدیران وب ، بلکه ازجمله سئو کاران ، بازاریابان آنلاین ، وبلاگ نویسان ، توسعه‌دهندگان وب ، صاحبان سایت و دیگران.

چه چیزی تغییر می‌کند؟ علاوه بر هدایت URL ، نام کانال‌های اجتماعی در حال تغییر هستند و محتوا در حال انتقال از یک مکان به مکان دیگر است. همه این تغییرات اکنون شروع می‌شوند و طی هفته‌های آینده ادامه‌دارند.

بیشتر مطالب قدیمی هدایت می‌شوند ، ازجمله RSS و فهرست‌های ایمیل. بنابراین احتمالاً لازم نیست اشتراک‌های خود را به‌روز کنید.

انجمن راهنمای مدیر وب در حال تبدیل‌شدن به انجمن راهنمای جستجوی Google است

. نشانی اینترنتی جدید جستجوی Google https://developers.google.com/search/ است و شامل موارد زیر است

: اسناد مربوط به جستجو از مرکز راهنمایی Search Console

. وبلاگ‌های مختلف Webmaster Central

. صفحات Google Webmasters. کانال YouTube به نام جدید در حال تغییر است

. حساب توییتر نیز به نام جدید تغییر می‌کند. وبلاگ‌ها نیز کمی تغییر می‌کنند ، اگرچه ممکن است از زمان انتقال اطلاعات RSS و اشتراک‌های ایمیل متوجه این موضوع نشوید. وبلاگ جدید اکنون اینجا است https://developers.google.com/search/blog/.

وبلاگ اصلی و 13 وبلاگ محلی در یک مکان متمرکزشده‌اند که یافتن محتوا و جابجایی بین زبان‌ها را آسان می‌کند.

همچنین انتشار مطالب در مکانی متمرکزتر برای Google آسان‌تر است

کمی تاریخ. گوگل ابتدا این راه‌حل را با عنوان Google Sitemaps راه‌اندازی کرد. در آگوست 2006 ، نقشه سایت Google رسماً منشور خود را گسترش داد و به Webmaster Central تبدیل شد.

Google Sitemaps به ابزار Webmaster Tools تبدیل شد ، وبلاگ Google Sitemaps به وبلاگ Google Webmaster Central تبدیل شد (بازهم با تمرکز بیشتر). گوگل مرکز راهنمایی مدیر وب‌سایت را راه‌اندازی کرد و گروه نقشه سایت به زیرمجموعه یک گروه بزرگ‌تر Google تبدیل شد که شامل دسته‌بندی برای بسیاری از دیگر مشکلات مالک سایت بود.

در ماه مه 2015 ، Google نام Webmaster Tools را به Search Console تغییر داد ، این اولین علامت - بله ، پنج سال پیش - در گسترش دامنه Google بود. حدود یک سال پیش ، گوگل نام گروه را از Google Webmaster Trends Analysts به Google Search Relations تغییر داد. اگرچه ، من معتقدم این به‌طور رسمی مستند نشده است.

چرا اهمیت می‌دهیم برای سئو کاران ، توسعه‌دهندگان ، دارندگان سایت‌ها و بازاریاب‌ها ، راه نجات برای Google عمدتاً از طریق تیم جستجوی گوگل ، معروف به روابط جستجو ، قبلاً تیم تحلیل گران روند وب مستر است. وقتی گوگل ویژگی‌های جدیدی را راه‌اندازی می‌کند ، اشکالاتی دارد یا فقط به کمک نیاز داریم ، به دنبال این افراد در Google هستیم تا به‌عنوان دستیار ، وضوح و پشتیبانی دست‌یابیم.

تغییر نام نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر تیم برای حمایت از پیشرفت صنعت است.

 

سئو سایت

بهینه سازی وبسایت

تولید محتوا

تبلیغات گوگل ادز

ریدایرکت 301

 

ارسال کامنت