اخبار جدید گوگل ژانویه 2020

وبلاگاخبار جدید گوگل ژانویه 2020
  • 2020-10-16 21:21:07

اخبار جدید گوگل ژانویه 2020

جمعه ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰

جان مولر می‌گوید، ما امیدواریم که سال ۲۰۲۰ برای شما خوب آغازشده باشد و ما می‌خواهیم برخی از تغییرات مربوط به جستجوی Google را از آخرین قسمت سمت ما به‌روز کنیم. ما قصد داریم این کار را در سری ویدیوهای YouTube خود با عنوان Google Search News انجام دهیم.
در قسمت ژانویه ۲۰۲۰، ما موارد زیر را پوشش می‌دهیم:
به‌روزرسانی در Search Console، ابزاری رایگان از Google برای کمک به موفقیت در وب‌سایت خود در جستجوی Google. از قسمت آخر، ما دو سالگرد کنسول جستجوی جدید را جشن گرفتیم، گزارش Discover را به‌روز کردیم و گزارش Index را جامع‌تر کردیم. تغییر بزرگ دیگر، سیستم پیام‌رسانی جدید بود که مستقیماً با گزارش‌های مختلف ادغام می‌شود.


اسناد به‌روزرسانی شده برای نمایه‌سازی موبایل و برخی نکات، ازجمله اینکه مطمئن شوید سایت موبایل شما محتوای کامل شمارا منعکس می‌کند (به‌محض اینکه سایت شمارا عوض کنیم، ما به‌هیچ‌وجه از نسخه دسک تاپ استفاده نخواهیم کرد). همچنین، اگر از URL های جداگانه تلفن همراه استفاده می‌کنید (که معمولاً به آن‌ها m-dot URL می‌گویند)، مطمئن شوید که از آن‌ها به‌طور مداوم در داده‌های ساخت‌یافته خود نیز استفاده کنید.


استهلاک پشتیبانی از داده‌های ساختاریافته data-vocabulary.org اخیراً اعلام‌شده است. این علامت‌گذاری بیشتر برای علامت‌گذاری پودر نان استفاده می‌شد، بنابراین اگر اوایل آن را اضافه کردید، باید گزارش پودر را در Search Console دوباره بررسی کنید.


ما به‌طور منظم در جستجوی Google به‌روزرسانی می‌کنیم - اگر کنجکاو هستید، وب‌سایت ما درباره نحوه کار جستجو دارای زمینه‌های بیشتری است. در این قسمت ما BERT - روشی مدرن برای درک زبان طبیعی توسط رایانه‌ها - و همچنین به‌روزرسانی‌های مختلف ذکرشده در پروفایل‌های توییتر رابط ارتباطی و مدیر وب‌سایت جستجو کردیم.


Chrome درزمینهٔ مدیریت محتوای مختلط خود ارسال کرده است و ما با استفاده از پروتکل‌های قدیمی HTTPS / TLS اعلانات را به سایت‌ها ارسال می‌کنیم.
ارائه Googlebot با عامل کاربر جدید که بیشتر و بیشتر برای خزیدن استفاده می‌شود، به جلو حرکت کرده است.

سئو سایت

ویدونا

تبلیغات گوگل ادز

ارسال کامنت