سئو و طراحی وب به‌عنوان عناصر جداگانه وب‌سایت

وبلاگسئو و طراحی وب به‌عنوان عناصر جداگانه وب‌سایت
  • 2020-10-26 19:51:00

سئو و طراحی وب به‌عنوان عناصر جداگانه وب‌سایت

شما نباید در حقیقت ، برای انجام صحیح هر دو ، آن‌ها باید باهم کار کنند. Google بیش ازآنچه تصور کنید در مورد ظاهر و احساس سایت شما اهمیت دارد. حتی اگر نتواند به همان روشی که یک کاربر انسانی می‌تواند آن را ببیند ، ساخت یک وب‌سایت پاسخگو فوایدی دارد که سئو سایت شمارا بیش از هر زمان دیگری محکم می‌کند.

ایجاد رابطه با Google بیش از فرکانس کلمات کلیدی طول می‌کشد. در اینجا به شما می‌گوییم چگونه می‌توانید وب‌سایت خود را در رتبه‌بندی جستجو بالاتر نشان دهد و از بسته جدا شود:
1. موبایل مهم است.

در پایان سال 2017 ، گوگل در وبلاگ مدیر سایت خود اعلام کرد که ابتدا ایندکس سایت‌های موبایل را شروع می‌کند. پیش‌ازاین ، نسخه دسک تاپ یک وب‌سایت یکی از ایندکس‌ها بود که ایندکس می‌شود. اما از آن به بعد ، گوگل به‌آرامی شروع به ارائه یک برنامه همراه اول کرد.

Google می‌داند چه‌کاری انجام می‌دهد. طبق گزارش کوارتز از آژانس رسانه‌ای زنیت ، 70 درصد از کل ترافیک وب از طریق تلفن‌های هوشمند در سال 2017 حاصل‌شده است. و انتظار می‌رود این تعداد بیشتر شود.

اگر می‌خواهید هنگام طراحی سایت یا طراحی مجدد سایت خود را برای Google بهینه کنید ، زمان بیشتری را صرف کار روی نسخه تلفن همراه کنید ، زیرا این الگوریتم موردنظر است. متن شما چقدر پاسخگو است؟ عکس‌های شما؟ آیا همه‌چیز در سایت عادی شما به همان روشی است که برچسب‌گذاری شده است؟

استفاده از نسخه موبایل به‌عنوان تخت آزمایش اصلی خود - همان‌طور که گوگل استفاده می‌کند - بهترین راه برای اطمینان از درست بودن همه عناصر است. طراحی دقیق سایت شما برای دستگاه‌های همراه باعث بهبود سئو سایت شما می‌شود.

مرتبط: 10 اصول درک SEO
2. کاربرپسند ، گوگل پسند است.

وقتی کسی به وب‌سایت شما مراجعه می‌کند ، به جستجو می‌پردازد و آنجا را ترک می‌کند زیرا نمی‌تواند آنچه را که به دنبال آن است پیدا کند ، ممکن است آن را یک فروش گمشده بنامید. گوگل آن را گزاف‌گویی می‌نامد.

واضح‌تر از همیشه است که هرچه الگوریتم آن بهتر شود ، آنچه برای کاربران خوب است برای گوگل و بالعکس مفید است. هنگام طراحی سایت خود ، اگر طراحی واضحی داشته باشید که به‌راحتی قابل پیمایش باشد ، کاربران شما می‌توانند آنچه را که می‌خواهند پیدا کنند. این به معنای وقت بیشتر در سایت ، مشارکت بیشتر ، پیوندهای بیشتر است - همه‌چیزهایی که گوگل دوست دارد. و به دلیل طراحی اتفاق می‌افتند.

دامون برتون ، رئیس SEO National ، در گفتگوی ایمیل اخیر با من گفت: "طراحی بصری کاربرپسند ، یک  underلفه کم‌ارزش SEO است." "گوگل در اصل می‌گوید ،" با ما رفتار کنید مانند اینکه با یک مشتری عادی رفتار می‌کنید. " بنابراین ، وقتی سایت شما به‌سختی پیمایش می‌کند و پاسخگو نیست (مناسب برای موبایل) ، به همان اندازه که برای کاربران شما مشکل ایجاد می‌کند ، برای Google نیز مسئله‌ساز است. طراحی و SEO موارد جداگانه‌ای نیستند. اگر این کار را درست انجام دهید ، آن‌ها باهم ترکیب می‌شوند و تجربه کاربری خوبی را ایجاد می‌کنند ، که همچنین می‌تواند منجر به افزایش رتبه شود. "
3. آهسته و ثابت برنده مسابقه نیست.

طراحی خوب باید تمیز و سریع بارگیری شود. ساده نگه‌داشتن طراحی و پاک کردن صفحه شما به‌سرعت صفحه کمک می‌کند ، که یکی از م keyلفه های اصلی Google برای فهرست کردن است.

همان‌طور که در راهنمای Moz’s Fundamentals در مورد سرعت صفحه اشاره‌شده است ، صفحاتی که زمان بارگیری بیشتری دارند تمایل دارند که نرخ پرش و زمان کمتری در صفحه داشته باشند. و همان‌طور که یک مطالعه iCrossing نشان می‌دهد ، صفحات کند میزان تبدیل شمارا پایین می‌آورند.

اگر می‌خواهید صفحه خود را تسریع کنید ، طراحی خوب یک شروع است. از قالب و فشرده‌سازی صحیح روی تصاویر استفاده کنید. کد را بهینه کنید و Javascript را حذف کنید. صفحه شما هر چه تمیزتر باشد ، زمان بارگیری شما بهتر خواهد بود - و یک صفحه سریع به معنای کاربر خوشحال است.

مرتبط: اطمینان حاصل کنید که SEO و تجربه کاربری را در طراحی صفحه وب خود متعادل کنید
4. محتوای خوب سئو خوب است.

آیا محتوای شما واضح ، مختصر ، شهودی و بااهمیت است؟

Google دوست دارد سایت‌هایی را که دارای ساختار محتوای روشن و شهودی هستند ، دارای صفحاتی که به‌راحتی قابل‌پیگیری هستند ، کلمات کلیدی در مکان‌های مناسب و محتوایی منطقی دارند.

همان‌طور که برایان کلارک از Copyblogger نشان می‌دهد ، اگر محتوای اساسی ایجاد کنید ، واضح ، مرتبط و متناسب با سeriesالات کاربر متداول باشد ، حتی ممکن است در قطعه Google پیچیده باشید. و همان‌طور که Search Engine Journal متذکر می‌شود ، نحوه ارسال ، س postsالات متداول و سایر صفحات کاربرپسند ساده‌ترین راه برای رسیدن به آنجا است.

ساختار خوب و محتوای مرتبط باعث می‌شود که شما از رتبه بالاتری برخوردار شوید و حتی ممکن است شمارا به "موقعیت 0" آرزو از نتایج جستجو برساند. چه چیزی دوست ندارد؟

مرتبط: 7 گناه مهلک طراحی وب که می‌توانید مرتکب شوید
5. نقشه سایت شما باید منطقی باشد.

وقتی سایت خود را ترسیم می‌کنید ، چه شکلی است؟ آیا نوعی اختاپوس است که بازوها ازهرجهت باز می‌شوند؟ یا یک پرچین بیش‌ازحد رشد کرده ، که چوب‌های مرده اینجاوآنجا که شاخه‌های فراموش‌شده از بین رفته‌اند بیرون زده است؟

اگر ساختار پیوند داخلی شما برای شما منطقی نباشد ، برای کاربران شما نیز معنی نخواهد داشت. و قطعاً ازنظر Google منطقی نخواهد بود. به همین دلیل است که باید کمی وقت بگذارید تا ساختار پیوند شما منطقی باشد. به متن لنگر خود نگاه کنید و مطمئن شوید که از بهترین روش‌ها پیروی می‌کند (جوش‌ها هاردویک از اهرفس راهنمای عالی دارد).
 

ارسال کامنت