آموزش تولید محتوا برای سایت

وبلاگآموزش تولید محتوا برای سایت
  • 2020-03-24 19:13:49

آموزش تولید محتوا برای سایت

 آموزش تولید محتوا برای سایت

آموزش تولید محتوا یکی از مهم ترین و جذاب ترین بخش های سئو و بهینه سازی سایت است. محتوا ابزاری است که با استفاده از آن می توانید پیامتان را به مخاطبان و کاربران تان برسانید. برای اینکه بتوانید مخاطبان و کاربران زیادی را وارد سایت تان کنید و یا کاری کنید که آنها شما را خیلی راحت پیدا کنند باید برای سایتتان محتوا تولید کنید.

بسیاری از افراد فکر می کنند که منظور از تولید محتوا یعنی خلق محتوا است! ولی واقعاً این طور نیست! در این مقاله آموزش تولید محتوا به صورت کامل و کاربردی یاد خواهید گرفت که چطور در زمینه ای که مهارت و تخصصی ندارید محتوا های حرفه ای و با کیفیت برای سایتتان تولید کنید.

محتوا مهمترین و اصلی ترین فاکتور در سئو و بهینه سازی سایت است. تولید محتوای با کیفیت بسیار مهم است. برای اینکه در نتایج اول گوگل دیده شوید باید محتوا های با کیفیت برای سایتتان تولید کنید. بسیاری از افراد فکر می کنند با استفاده از ساخت بک لینکمیتوانید به راحتی به نتایج اول گوگل برسند. البته درست است! اما مهم این است که در نتایج اول گوگل باقی بمانید.

شاید با ساخت بک لینک و یک محتوای معمولی بتوانیم به نتایج اول گوگل برسید، اما اگر محتوای تان با کیفیت نباشد جایگاهتان را از دست خواهید داد. برای همین توصیه می کنم اگر می خواهید با استفاده از تولید محتوا به نتایج اول گوگل برسید باید محتوای با کیفیت و حرفه‌ای برای سایتتان تولید کنید.البته برای تولید محتوا با کیفیت و حرفه‌ای باید یک سری نکات و اصول را رعایت کنید که در ادامه این مقاله آموزش تولید محتوا شما را به صورت کامل با این نکات آشنا خواهیم کرد.

سه بخش اصلی تولید محتوا

هر محتوایی که بخواهید برای سایتتان تولید کنید دارای سه بخش اصلی است. این سه بخش شامل:

  1. مقدمه محتوا
  2. بدنه محتوا
  3. نتیجه گیری محتوا

به عنوان مثال همین مقاله آموزش تولید محتوا از این سه بخش تشکیل شده است. در تولید محتوای با کیفیت باید به این نکته توجه کنید که حتماً محتوایی که تولید میکنید از این سه بخش تشکیل شده باشد.

مهمترین و کاربردی ترین بخش در محتوایی که تولید می کنید بخش مقدمه است. مخاطبان و کاربرانی که وارد سایت تان می شوند در ابتدا بخش مقدمه محتوایی که تولید کردید را مطالعه می کنند. در نوشتن مقدمه باید زمان بگذارید. مقدمه بخش بسیار مهمی است که باعث می شود مخاطب بعد از اینکه وارد سایت تان شد محتوای تان را کامل بخوانند یا به سراغ محتوای رقیبانتان برود!

پس بخش مقدمه را باید با دقت تمام بنویسید. فقط به این نکته توجه کنید که در ابتدای کار هرگز به سراغ نوشتن مقدمه نروید. ابتدا محتوایی که میخواهید تولید کنید را به صورت کامل بنویسید و بعد از آن با توجه به مطالبی که نوشتید مقدمه مطلبتان را بنویسید.

بخش بدنه در محتوا شامل تمام عنوان ها، زیر عنوان ها و تصاویر می شود. بدن محتوا بین مقدمه و نتیجه گیری است.

بخش سوم هم بخش نتیجه گیریست و شما باید با توجه به محتوایی که تولید کردیم یک نتیجه گیری کامل در بخش نتیجه گیری یا جمع بندی برای مخاطبانتان قرار بدهید. بخش نتیجه گیری مهمترین قسمت برای هدایت کردن مخاطبانتان به مطالب دیگر سایت تان است. به عنوان مثال در همین مقاله آموزش تولید محتوا می تواند در بخش جمع بندی به مطالب مشابه مثل آموزش ساخت بک لینک اشاره کنم و از کاربران بخواهم که به صفحه مورد نظر که اشاره کردم بروند. اگر محتوایی که تولید میکنید جذاب باشد مطمئن باشید مخاطبانتان بقیه مطالب و محتوا هایی که تولید کردیم را مطالعه خواهند کرد.

مراحل تولید محتوا با کیفیت

آموزش تولید محتوا برای سایت

در این قسمت از مقاله آموزش تولید محتوا قصد دارم مراحل تولید محتوا را از صفر تا صد به شما آموزش بدهم. برای اینکه بتوانید یک محتوای حرفه ای تولید کنید باید طبق مراحل که به شما آموزش خواهیم داد عمل کنید و مرحله به مرحله پیش بروید.

تولید محتوا به سه مرحله تقسیم می‌شود که عبارت است از:

  1. تحقیق و بررسی
  2. نوشتن
  3. توزیع و انتشار

1- تحقیق و بررسی برای تولید محتوا

آموزش تولید محتوا برای سایت

اولین مرحله برای تولید محتوا تحقیق و بررسی است.
در این بخش از آموزش تولید محتوا قصد دارم به شما تحقیق و بررسی یک محتوا را آموزش بدهم. یکی از دلایلی که باعث می شود شما نتوانید با استفاده از محتوایی که تولید کرده اید در نتایج اول گوگل دیده شوید این است که محتوای با کیفیت تولید نمی کنید.

بسیاری از افراد در جلسات مشاوره از من می‌پرسند که چطور برای کسب و کار مان محتوای با کیفیت تولید کنیم؟ برای تولید محتوای با کیفیت برای اینکه در نتایج اول گوگل دیده شوید باید تحقیق و بررسی کنید که در چه زمینه ای باید محتوا تولید کنید.

بهترین راه برای تحقیق و بررسی برای تولید محتوا این است که بر اساس نیاز مخاطبان و کاربران تان شروع به تولید محتوا داخل سایت تان کنید. به عنوان مثال در همین مقاله آموزش تولید محتوا قبل از اینکه این محتوا را تولید کنم کامل بررسی کردم که مخاطبانی که این عبارت کلیدی ” آموزش تولید محتوا ” را جستجو می کنند دقیقا چه کسانی هستند.

کسی که کلمه کلیدی ” آموزش تولید محتوا ” را داخل گوگل جستجو می کنند به دنبال یادگیری و تولید محتوای با کیفیت است و می خواهند یاد بگیرد که چطور محتوایی تولید کنند که در نتایج اول گوگل دیده شود. به همین سادگی شما قبل از تولید محتوا باید بررسی کنید که در چه زمینه می‌خواهید محتوا تولید کنید.

بهترین راه برای تحقیق و بررسی این است که نیاز مخاطبان و کاربران تان را شناسایی کنید. پس اولین قدم برای تولید محتوا شناسایی نیاز و مشکلات کاربران تان است. در هر حوزه ای که فعالیت میکنید کامل بررسی کنید که مخاطبان و کاربران تان چه مشکلاتی دارد و در آن زمان شروع به تولید محتوا کنید.

البته تحقیق و بررسی تولید محتوا فقط شامل بررسی نیاز کاربران و مخاطبان تان نیست. باید محتوای را تولید کنید که کامل تر از رقیبانتان باشد. به عنوان مثال در همین مقاله آموزش تولید محتوا سعی کردم محتوایی را برای شما آماده کنم که نسبت به بقیه سایت ها با کیفیت تر و جامع تر باشد و این مقاله را به صورت مدام آپدیت کنم.

وقتی محتوایی را که تولید می کنید کامل تر و جامع تر از رقیبان تان باشد خیلی راحت تر می توانید در نتایج اول گوگل دیده شوید. البته علاوه بر اینکه باید محتوای با کیفیت تولید کنید باید تمام اصول سئو داخلی یا on page seo را داخل سایت تان رعایت کنید. البته در ادامه شما را بیشتر با مباحث سئو و بهینه سازی سایت به خصوص از سئو محتوا آشنا خواهم کرد.

 

2- انتخاب درست کلمات کلیدی

 آموزش تولید محتوا برای سایت

یکی از مهمترین نکات در آموزش تولید محتوا انتخاب درست کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی کلماتی هستند که مخاطبان و کاربران تان داخل موتور های جستجوگر بخصوص گوگل جستجو می کنند. به این نکته مهم توجه کنید که هرگز بدون انتخاب درست کلمات کلیدی شروع به تولید محتوا برای سایت تان نکنید.

یکی از مهمترین و رایج ترین مشکلات این است که بسیاری از افراد بدون تحقیق کلمات کلیدی شروع به تولید محتوا میکنند. پس قبل از تولید محتوا باید به درستی کلمات کلیدی تان را انتخاب کنید. راه و روش های زیادی برای انتخاب کلمات کلیدی وجود دارد. برای انتخاب کلمات کلیدی می توانید از یک سری از ابزار ها مثل google keyword planner، keywordtool.io، و… استفاده کنید. البته علاوه بر این ابزار ها می توانید با استفاده از خود گوگل هم بهترین و مهمترین کلمات کلیدی را پیدا کنید.

اگر میخواهید بهترین کلمات کلیدی را برای سایت تان انتخاب کنید طبق مراحل زیر عمل کنید.

برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی باید اصلی‌ترین و کلیدی ترین کلمه کلیدی تان را در گوگل جستجو کنید. به عنوان مثال در زمینه تولید محتوا در اولین مرحله عبارت ” تولید محتوا ” را داخل گوگل جستجو کنید.

در انتهای صفحه گوگل کلماتی را به شما پیشنهاد می کند که این کلمات بهترین کلمات برای تولید محتوا است. کلماتی که گوگل به شما پیشنهاد می کند کلماتی هستند که مخاطبان تان در زمینه ای که می خواهید شروع به تولید محتوا کنید در گوگل جستجو می کنند. بهترین حالت برای تولید محتوا این است که یک فایل اکسل بسازید و تمام کلمات کلیدی مربوط به موضوع اصلیتان را در آن قرار بدهید و برای هر کدام از این کلمات کلیدی شروع به تولید محتوا کنید. با این روش شما می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای محتوا های تان انتخاب کنید و شروع به تولید محتوا کنید.

3- تحقیق و بررسی محتوای رقبا

بعد از بررسی و تحقیق برای تولید محتوا وقتی نیاز مخاطبان و کاربران را شناسایی کردید باید محتوای رقیبانتان را به صورت کامل بررسی کنید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید محتوا رقبا را بررسی کنیم؟

به این نکته توجه کنید برای اینکه بتوانید محتوایی که تولید کردید را به نتایج اول گوگل برسانید و در اصطلاح در کلمه کلیدی مد نظرتان رتبه های اول را کسب کنید باید محتوایی که تولید میکنید بهتر از رقیبانتان باشد در این صورت است که باعث می شود به نتایج اول برسید. پس به این نکته بسیار مهم توجه کنید که محتوایی که تولید می کنید باید کامل‌تر و جامع‌تر از رقبای تان باشد.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چه چیزهایی را باید بررسی کنیم؟

بهتر است این موضوع را به صورت تجربی به شما بگویم. قبل از اینکه شروع به تولید محتوا برای این مقاله آموزش تولید محتوا کنم سه رقیب اول در صفحه اول را به صورت کامل بررسی کردم.

یک فایل اکسل باز کردم و محتوای سه رقیب اولم را به صورت کامل بررسی کردم و در فایل اکسل قرار دادم. پارامتر هایی که باید بررسی کنید شامل ” تعداد کلمات”،” تعداد تکرار کلمات کلیدی”،”تگ های h1 و h2″، “موضوعات”، ” لینک های داخلی”، ” لینک های خارجی”، ” تصاویر” و… است و داخل فایل اکسل قرار میدهید.

پس برای تولید محتوا باید رقیبانتان را کامل بررسی کنید. کامل بررسی کنید که تعداد کلمات محتوای رقیبانتان چند کلمه است. بررسی کنید که کلمه کلیدی که برای محتوا تان انتخاب کردید چند بار در محتوای رقیبانتان تکرار شده است. بررسی کنید که آیا به درستی از تگ های h1 و h2 استفاده کرده است و کلمه کلیدی را در این تگ ها قرار داده است یا نه؟
بررسی کنید که آیا به محتواهای مشابه لینک داخلی داده است یا خیر؟ آیا به منابع معتبر لینک خارجی داده است یا نه؟ آیا از تصاویر و تگ alt به درستی استفاده کرده است یا نه؟

پس برای تولید محتوا باید تمام پارامترهای موجود را بررسی کنید. هر پارامتر که رقیبانتان آن را رعایت نکرده باشند یک امتیاز مثبت برای شما حساب میشود و راحت تر می توانید با استفاده از محتوای که تولید کرده اید در نتایج اول گوگل دیده شوید. البته در ادامه شما را به صورت کامل نکات مهم و حرفه ای آشنا خواهیم کرد که با رعایت این نکات میتوانید خیلی ساده‌تر به نتایج اول گوگل برسید.

جذابیت آموزش تولید محتوا

آموزش تولید محتوا برای سایت

آموزش تولید محتوا جذاب ترین بخش موضوعات سئو می باشد. محتوا ابزاری برای پیام و انتقال پیام می باشد. تصور کنید بدون داشتن مخاطب چگونه می توانیم جذاب باشیم؟! اگر شما بهترین آثار هنری را خلق کنید ولی کسی آثار شما را نبیند ارزشی دارد.

گاهی اوقات تا صحبت از تولید محتوای دیجیتال می شود براحتی، محتوا را به چند نوع محتوای دیداری و شنیداری تقسیم و شروع به تولید محتوا می کنیم و انتظار داریم بهترین نتیجه را بگیریم. با مثالی می خواهم آموزش تولید محتوا را برای شما توضیح دهم. تصور کنید تولید محتوا یک رشته دانشگاهی باشد و باید برایش کنکور بدهیم. چه دیدگاه هایی در مورد تولید محتوا به وجود می آید. فراموش نکنید برچسب کارشناس تولید محتوا برای افرادی بسیار بزرگ و برای برخی دیگر بسیار کوچک است.

فردی تمام خوشبختی و آینده خود را در رشته آموزش تولید محتوا دیجیتال می داند و فرد دیگری فقط برای فرار از خدمت سربازی و یا داشتن تحصیلات وارد این رشته می شود. شاید عنوان رشته تحصیلی و شغلی یکسانی داشته باشند، اما آرزوها و اهدافشان زمین تا آسمان باهم متفاوت است. پس ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید.

همانطور که احتمالا می دانید، امروزه علاوه بر اینکه تولید محتوا و سئو آن در بهبود رتبه وب سایت ها در گوگل به شدت تاثیرگذار است، بازاریابی محتوا نیز نقشی غیر قابل انکار دارد. همواره امیر قمصری در مباحث مرتبط با آموزش سئو حرفه ای به درصد تاثیرگذاری محتوا در سئو سایت اشاره کرده است که حدود 30% می باشد. پس لطفا دقت خود را در این قسمت افزایش دهید.

مسئله تولید محتوا آنقدر مهم است که Illyes (یکی از مدیران ارشد گوگل) در اواخر سال 2017 درباره بهترین روش های سئو سایت که وب مسترها باید بدانند چنین گفت:

“به طور کلی، بهترین روش سئو، تولید محتوای باکیفیتی است که در اینترنت پخش شود. ”

🔸باید بدانیم محتوا چیست و چه کاربردی دارد!

قبل از اینکه شروع به تولید محتوا کنید باید درک کلی از محتوا داشته باشید. لازم است بدانید محتوا چه کاربردی دارد یا اصلا به چه محتوایی اثر بخش می گویند. شاید با خودتان بگویید که چه فایده برای من که می خواهم تولید محتوا کنم دارد!

دوست من باور کن وقتی مفاهیم را دقیق بدانی می توانی بهترین محتواها را برای مخاطب خودت تولید کنی.

🔸محتوا ذره بسیار بسیار کوچکی از دنیای دیجیتال

برای آن که یک نویسنده محتوای سایت بتواند تاثیرگذاری موثری بر روی مخاطب داشته باشد، قبل از هر چیز، باید با تمام توانایی های خود آشنا شود. همچنین باید مخاطب خود را بشناسد. اما مهم ترین نکته آن است که بداند کدام ساختار نگارشی می تواند بزرگ ترین کمک را به او در عرصه تولید محتوا داشته باشد.

به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که نباید بلافاصله از یک نویسنده جدید و تازه کار برای تولید محتوا استفاده کنید. زیرا لازم است که او ابتدا به درک خوبی از انتظارات و جایگاه شرکت و کسب و کار شما برسد. هم چنین باید درک کند که تمرکز شما بیشتر بر روی چه موضوعی است تا بتواند برای آن مطلب بنویسد.

یکی از بهترین راه ها برای این کار آن است که از یک نفر (به عنوان مثال محقق و جست وجوگر تیم خود) که اطلاعات کافی در رابطه با شرکت و کسب و کار شما و نیز حوزه فعالیت آن را دارد، بخواهید تا به نویسنده جدید اطلاعات کافی را بدهد و به سوالات او پاسخ دهد تا بطور کامل با خواسته ها و استراتژی تولید محتوای شما آشنا و با آن سازگار شود.

نمونه سوالاتی که باید در اختیار نویسنده محتوا بگذارید:

  • در حال حاضر چه فردی فضای کسب و کار را رهبری می کند و در مورد آن استدلال می کند؟ چرا؟
  • چگونه این فضا سبب کسب درآمد می شود؟
  • طرح چه نوع ایده هایی از نظر شرکت ممنوع است و نمی توان در مورد آن ها بحث کرد و چرا؟
  • طرح چه نوع ایده هایی معمولا مورد پذیرش قرار می گیرد و چرا؟
  • چه قوانین، محدودیت هایی برای فضای کسب و کار وجود دارد؟
  • چه گروهی از کاربران و مخاطبان جذب این فضا می شوند؟ آن ها در مورد چه چیزی به جست و جو می پردازند؟
  • چگونه میزان موفقیت شرکت در این فضای کسب و کار اندازه گیری می شود؟
در مورد تولید محتوا با ارزش تحقیق کنید و همیشه لیستی از ایده داشته باشید

ایده های تولید محتوا تعیین کننده این هستند که محتوای شما در آینده به یک متن خارق العاده تبدیل خواهد شد یا خیر. هنگامی که ایده مناسبی را انتخاب کنید، مخاطبین شما به معنای واقعی کلمه به محتوایتان اهمیت می دهند و با رغبت هرچه تمام، آن را به اشتراک می گذارند.

اولین قدمی که برای پیدا کردن بهترین ایده ها می توانید انجام دهید، چک کردن وب سایت های رقیبتان است؛ شما از فعالیت های آنان می توانید برای تهیه لیست تولید محتوا استفاده کنید.

اهمیت ایده های اولیه را شاید در ابتدای کار متوجه نشوید؛ اما بعد از گذشت چند ماه یا چند سال، متوجه خواهید شد که یک ایده خوب، تا چه حدی می تواند بر کیفیت پروسه تولید محتوا شما تاثیر بگذارد.

تحقیق در مورد موضوعاتی که انتخاب کرده اید

فرقی نمی کند که تولید محتوا شما قرار است به صورت تصویری، ویدئویی، صوتی یا متنی باشد، مهم این است که در مورد موضوعی که مدنظر دارید، همواره تحقیق و مطالعه کنید. حتی اگر قصد دارید که بر اساس تجربه و اطلاعات شخصی خود تولید محتوا کنید، باز هم نیاز تا جستجو و تحقیق دارید.

اگر زندگی نامه نویسندگان بزرگ را مورد مطالعه قرار دهید، متوجه خواهید شد که همه آن ها قبل از اینکه بخواهند یک کتاب بنویسند، شروع به مطالعه کتاب های نویسندگان دیگری که در همان زمینه ها صاحب کتاب بودند، کردند.

با توجه به نکات آموزش تولید محتوا، این قضیه در مورد دنیای آنلاین و مقاله های وب سایت ها نیز صادق است. در نتیجه، باید برای اینکه بهترین مقاله ها را در وب سایت خود داشته باشید، باید در مورد موضوعات خود تحقیقات کامل و جامعی بکنید.

دیدگاه منحصر به فرد خودتان را داشته باشید

تولید محتوا به همان سبک و روشی که دیگران در حال انجام همان روند هستند، طبیعی است که به نتیجه نخواهد رسید. نگران نباشید؛ شما همیشه می توانید از دور به این قصیه نگاه کرده و یک نتیجه گیری کلی از فعالیت های دیگران داشته باشید.

به عنوان مثال، فرض کنید که می خواهید برای محتوای خود، عنوان بنویسید، جدا از پیاده سازی تکنیک های سئو که در آموزش تولید محتوا آموخته اید، شما باید عبارت کلیدی اصلی آن صفحه را در گوگل جستجو کنید.

سپس باید حداقل عناوینی که در دو صفحه ابتدایی گوگل به کار برده شده اند را تجزیه و تحلیل کنید. در انتها، می توانید با ادغام ایده های منحصر به فرد خود و ایده های دیگر وب سایت های رقیب، بهترین عنوان را برای آن محتوا، تولید کنید.

شما از این روش برای هر بخش از سیستم تولید محتوا خود می توانید استفاده کنید. همانطوری که در این بخش به شما پیشنهاد دادیم از فعالیت های دیگران الگو بگیرید، ما به شما در آینده، آموزش می دهیم که چگونه به راحتی به منبعی برای دیگر وب سایت ها تبدیل شوید. خوشبختانه تولید محتوای سایت، پروسه ای گسترده است و زمینه را فراهم می کند تا شما بتوانید خلاقیت خود را در آن پیاده سازی کنید.

از داده ها و تجربیات خود برای تولید محتوا استفاده کنید

آیا شما شخصا اطلاعاتی در مورد موضوع اصلی محتوایتان دارید؟ یا اینکه تجربه خاصی در زمینه مورد نظر کسب کرده اید؟ در ادامه این آموزش تولید محتوا دیجیتال این مسئله را به خوبی شرح خواهیم داد.

اگر جواب شما مثبت باشد، شک نکنید که استفاده کردن از این اطلاعات، می تواند پروسه تولید محتوا را به مرحله بالاتری ارتقا دهد. به عنوان مثال فرض کنید که شما در مقاله مورد نظر خود می خواهید وب سایت های معتبر برای پست مهمان را معرفی کنید؛ اگر خودتان نیز از پست مهمان در استراتژی هایتان استفاده کرده اید، قطعا می دانید که یک فلان وب سایت، برای پست مهمان کارساز نیست؛ شک نکنید که ارائه این اطلاعات به مخاطب، موجب جلب اعتماد او خواهد شد.

برخی تصور می کنند که اگر تجربیات خود را به دیگران ارائه دهند، در واقع به ضرر کسب و کارشان عمل کرده اند؛ حقیقتا به هیچ وجه اینطور نیست. مطمئن باشید به میزان کافی مهارت و تکنیک در کسب و کار شما وجود دارد که محدود به همین چند نکته ای که شما تجربه کرده اید نیست. در حقیقت همینکه تجربه خود را به اشتراک بگذارید، یک تجربه است که ما آن را به شما در این آموزش تولید محتوا آموختیم!

در مورد Subtopic ها تولید محتوا کنید

بر اساس نکات آموزش تولید محتوا Sobtopic ها در واقع همان موضوعاتی هستند که کمتر کسی به آن ها پرداخته است؛ البته به یاد داشته باشید که اهمیت بالایی نیز باید داشته باشند. مثلا فرض کنید که موضوع اصلی کسب و کار شما سئو سایت است؛ حال بهتر است به جای اینکه مدام در مورد ماهیت سئو  تولید محتوای دیجیتال داشته باشید، مطالبی هم برای موضوعاتی تولید کنید که کمتر رقیبی در مورد آن ها، مقاله منتشر کرده است.

در نتیجه، با تمرکز بر روی این قبیل موضوعات، شما می توانید مخاطبینی را جذب خود کنید که برای منحصر به فرد بودن شما اهمیت ویژه ای قائل هستند.

4-چه زمانی شروع به تولید محتوا کنیم ؟

بعد از اینکه کلمات کلیدی سایتتان را پیدا کردید و کامل محتوا رقیبانتان را بررسی کردید شروع به تولید محتوا کنید. سعی کنید که محتوایی که تولید می کنید کامل تر و جامع تر از رقیبان تان باشد. محتوایی که تولید می کنید باید تمام موضوعات رقیبانتان را پوشش بدهد این کار باعث می شود که محتوایی که تولید میکنید محتوای مرجع شناخته شود.

بسیار مهم است محتوایی که تولید میکنید تمام مباحث محتوای رقیبانتان را پوشش بدهد. به عنوان مثال اگر هدف اصلی من تولید محتوا برای کلمه ” آموزش دیجیتال مارکتینگ ” است. برای اینکه بتوانیم کامل ترین مقاله را برای این کلمه کلیدی تولید کنیم محتوای 10 نتیجه اول در صفحه اول را کامل برسی میکنید و تمام موضوعاتی که این سایت ها در مورد آموزش دیجیتال مارکتینگ داخل محتوایشان قرار داده اند را داخل محتوایتان قرار بدهید فقط به این نکته توجه کنید که به هیچ عنوان محتوای رقبا را کپی نکنید و در سایتتان قرار بدهید.

نتیجه گیری

آموزش تولید محتوا یکی از مهمترین این وظایف شماست تا با یادگیری تولید محتوا بتوانید محتوای با کیفیتی برای سایتتان تولید کنید. بحث تولید محتوا را بسیار جدی بگیرید و سعی کنید با کیفیت ترین و حرفه ای ترین محتواها را برای سایتتان تولید کنید. اگر کسب و کار اینترنتی دارید و یا به فکر کسب درآمد اینترنتی هستید و می‌خواهید کاری کنید که مخاطبان و کاربران تان خیلی راحت تر و ساده تر شما را پیدا کنند باید برای سایت تان شروع به تولید محتوا کنید. به این نکته توجه کنید که برای تولید محتوا نیازی به خلق یک محتوا نیست شما با جمع آوری اطلاعات در اینترنت و منابع مختلف می توانید بی شمار محتوا تولید کنید. البته این را هم بگویم که تولید محتوا یکی از پولساز ترین و پر درآمد ترین روش های کسب درآمد اینترنتی است. اگر بتوانید مهارت تولید محتوا را به صورت حرفه ای یاد بگیرید با تولید محتوا برای دیگران می توانید درآمدزایی کنید. افراد زیادی هستند که با شرکت در دوره نخبگان تولید محتوا توانستند با راه اندازی کسب و کار شان به درآمدهای میلیونی برسند. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید و منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم. هر گونه سوال یا نظری دارید در انتهای همین صفحه بپرسید منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

 

ارسال کامنت